De mannen,

vandaag op verschillende fronten gewerkt.

Voneche: Test gereden met lange sleep. Ging goed op enkele haperingen, denk te wijten aan stroeve koppelingen.

Nog een overgang behoeft wat aanpassing.

Probleem met het omzetten van de wissels, soms schakelen ze niet als er treinen rijden. Mogelijke oplossing, ze sturen via een aparte leiding. Vergt wel aanpassing van de bedrading onder de betreffende modules, extra uitwendige aansluiting en bijkopen van aparte RJ 45 kabels.
Ook gaat er een extra booster komen voor de stroomvoorziening van het zichtbare gedeelte. Gaat ook minder piekbelasting en dus minder stoorsignalen geven.
Tunnelingang verweerd en gedrybrushd. Perron opgemeten aan de kant van het station en loods.

Maten genomen voor unalitplaten te laten zagen, deze komen op de frontzijde van de modules om de naden weg te werken. Blokjes gezaagd voor bevestiging aan de friezen, ook begonnen met de voorbereidingen om de friezen te monteren. Baan opgemeten voor het bestellen van stof voor de rok. Rick gaat een powerpack monteren in een diesel. Kunnen geen powerpack zetten in de diesels met sound omdat deze Rocodecoders zijn en daar is er geen aansluiting voor.

Zandtram: Kapotte kassei vervangen. Van een schaduwmodule de styrofoomplaat vervangen door een muliplex exemplaar.

Bevestiging gekregen 20 en 21 april met de zandtram naar de MOB expo, en 24 en 25 aug met Scherpenheuvel naar Train World Schaarbeek.

Dat was het, tot de volgende ........