Dag beste clubbers, een klein verslag van de beursdagen,
Op en afbouwen ging vlot, 2 u voor de opbouw, 1,5 uur voor demontage. Wel weer enkele pijnpunten ontdekt.
De vloer was allesbehalve pas, niet overdreven er zat 2 cm verschil op. De bedoeling is dat we een stukje L-ijzer met een gleuf in gefreesd onderaan de poten bevestigen. Door het L-ijzer te verschuiven kan gemakkelijk hoogteverschil overwonnen worden. Wat stroomafnemers gekocht, gaan we inbouwen in een wagonnetje achter de stoomtram om zo te proberen een betere stroomafname te bekomen. Ferrivan gaat ons MIVB decals opsturen voor op de trams. Heeft ook kleine onderdelen, spiegels, luchtslangen, hoorn enz.
Ook een HUB aangeschaft waarop men tot 8 Slave rijregelaars kan aansluiten. De bedoeling is dat we een aparte koffer gaan maken met de voedingen en centrale erin. Zo zou deze universeel kunnen gebruikt worden voor Voneche en Westerlo. Z-lokje reed slecht, de specialisten van Z-spoor hebben het mee om een grote beurt te geven. De mannen van de Hoeseltse treinclub waren op prospectie voor Thomas van Dipro. Ze hadden voorkeur voor Westerlo, dus gaan we naar Genk met Westel.
Onze nieuwe ledpanelen zijn een aanwinst, men kan varieren in de lichtsterkte en kleur.
Dat was het, tot donderdag......
Bedankt aan alle leden voor de inzet, het was een geslaagde beurs. Wel vermoeiend maar de waardering van de mensen maakt veel goed.
Onze voorzitter heeft ook een interview(tje) gedaan. (gebruik een andere browser indien het niet werkt)